کتاب درآمدی بر کیفیت خدمات و مشتری محوری


خرید کتاب درآمدی بر کیفیت خدمات و مشتری محوری. محبوبه عبداللهی. انتشارات: آذرین مهر.

امروز 1 آذر 1403

وضعیت کتاب: موجود

  •  خرید کتاب درآمدی بر کیفیت خدمات و مشتری محوری. محبوبه عبداللهی.  انتشارات:   آذرین مهر.

*

کتاب درآمدی بر کیفیت خدمات و مشتری محوری



89 صفحه/ وزیری/ جلد شومیز/ چاپ اول 1399

ناشر: آذرین مهر


شابک : 9786226855853

در صورت تغییر قیمت کتب، قبل از ارسال با خریدار هماهنگ میگردد

  • 20,000 تومان

  • لینک خرید : https://www.ketabab.ir/کتاب-درآمدی-بر-کیفیت-خدمات-و-مشتری-محوری-محبوبه-عبدللهی-آذرین-مهر



مشخصات کتاب درآمدی بر کیفیت خدمات و مشتری محوری

نام :

کتاب درآمدی بر کیفیت خدمات و مشتری محوری

مولف ، نویسنده :

محبوبه عبداللهی

انتشارات، نشر :

آذرین مهر

شابک :

9786226855853

قیمت پشت جلد :

20,000 تومان


تگ ها : خرید کتاب درآمدی بر کیفیت خدمات و مشتری محوری. محبوبه عبداللهی. انتشارات: آذرین مهر. کتاب درآمدی بر کیفیت خدمات و مشتری محوری محبوبه عبداللهی. کتاب درآمدی بر کیفیت خدمات و مشتری محوری آذرین مهر.


شما هم در باره این کتاب نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب
کد امنیتی

کتاب های مرتبط


کتاب مسائل شیمی تجزیه(1) ویرایش هشتم
کتاب شاهراه موفقیت در بورس

کتاب شاهراه موفقیت در بورس

160,000 تومان 200,000 تومان

کتاب خودآموز مقدماتی بورس(صفرتاصد)
کتاب آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
کتاب آزمون های استخدامی و اطلاعات عمومی
کتاب گنجینه آزمون های استخدامی بانک ها
کتاب جامع ترین منبع آزمون استخدامی بانک
کتاب مرجع کامل مصاحبه حضوری ویژه استخدامی

برچسب های مرتبط با این کتاب: خرید کتاب درآمدی بر کیفیت خدمات و مشتری محوری, محبوبه عبدللهی, آذرین مهر, خرید کتاب در آمدی بر کیفیت خدمات و مشتری محوری محبوبه عبداللهی, پست کتاب در آمدی بر کیفیت خدمات و مشتری محوری آذرین مهر, ارسال کتاب در آمدی بر کیفیت خدمات و مشتری محوری محبوبه عبداللهی, فروش کتاب در آمدی بر کیفیت خدمات و مشتری محوری آذرین مهر, تهیه کتاب در آمدی بر کیفیت خدمات و مشتری محوری محبوبه عبداللهی